Tagurile Floodlight

Trackingul in GMP se face cu taguri Floodlight. In Search Ads se masoara post-click, in celelalte medii mai ai notiunea de viewthrough. Trackingul e in limitele GDPR atat timp cat e acceptat in termeni si conditii si nu se transmit date personale prin cookies. Atata timp cat ramai la nivel de colectare date statistice, ar trebui sa fii safe.

Ca si in orice alta platforma pe care o utilizezi, baza ramane. Ai un buget pentru a indeplini un obiectiv, un obiectiv se poate traduce prin conversii, asta presupune:

  • ca urmaresti o actiune dorita(formular de contact, apel telefonic, descarcare document, etc) – count
    • poti selecta Standard counting method pentru a numara conversiile
    • unique pentru a numara conversiile la nivel de utilizator
    • per session pentru a numara numarul de sesiuni cu conversie
  • pentru ecommerce urmaresti tranzactii – fiecare tranzactie are unul sau mai multe items si o valoare asociata
    • poti masura tranzactions
    • sau poti masura items sold
  • poti pune in cookie si custom variables cum ar fi coduri promotionale sau tipuri de produs

Astfel, la un ecommerce la care iti doresti sa atragi utilizatori noi, ar fi recomadabil sa faci countul pe unique:)

Nota: Floodlight-urile, ca orice alt tag se pot defini prin Tag Manager.

Join the discussionSHARE YOUR THOUGHTS