Search 360 Tips
Cateva tips pentru Search Ads 360.
- poti gestiona campanii Google Ads, Bing Ads, Yahoo! Japan, Baidu
- pe baza obiectivelor de buget, poti face un plan cu limite de buget si cu ajustari de biduri, poti adauga target aditional de performanta, vizualiza pacing reports si forecast, realiza analize whatif.
- poti constru dashboarduri pentru a vedea rapoarte de performanta daca integrezi Data Studio. Nu mai atasezi rapoarte la mailuri, dai acces direct la vizualizari de date in care utilizatorul final isi poate schimba singur perioada de timp analizata.
- poti automatiza diverse taskuri cum ar fi crearea de keywords, schimbari in copyul adurilor
- poti folosi un feed cu preturi actualizate real time sa generezi campanii, adgroupuri, text aduri. cuvinte cheie, sitelinks
- poti masura, raporta si atribui valoare catre initiative paid social pentru o mai buna optimizare cross-channel remarketing
- poti folosi capabilitatile Google de machine learning pentru optimizare: smart bidding ia in calcul milioane de semnale si variabile si ajusteaza bidul proactiv, strategiile de budget bidding iau in calcul limitarile de buget si ajusteaza bidul tinant cont de acest aspect, capabilitati avansate pentru strategiile mobile.
- poti adauga 1st party data in primul rand pentru optimizare, dar si pentru capabilitatile de raportare integrata
Voi ce ati mai descoperit? Feel free sa sugerati si alte capabilitati demne de a fi mentionate.